Contacteaza-ne acum !
Infiintare SRL cetateni straini
Infiintare firma cetateni straini in Romania, in Oradea, Cluj Napoca, Baia Mare, Timisoara
Esti cetatean strain, vrei sa iti extinzi afacerile in Romania si nu stii de unde sa incepi? Compania R&AI Consulting iti sare in ajutor, avand experienta in infiintari de firme pentru cetateni straini din Europa si din afara Europei. Compania noastra va ofera consultanta gratuita, in acest sens. Va indrumam si va rspundem la orice intrebare, in cel mai scurt timp.
Pentru a întocmi dosarul cu documentaţia necesara înfiintarii firmei, vom avea nevoie de la dvs de urmatoarele acte:
1. copie C.I. asociati si administratori pentru tarile din UE sau copie pasaport pentru tarile din afara UE
2. cel puţin 3 variante de denumire pentru viitoarea firma;
3.dovada varsarii capitalului social ( 200 RON )
4. specimenul/specimenele de semnatura, autentificate la notar;
5. declaratie pe propria raspundere, conform careia asociatul poate îndeplini calitatea de asociat şi/sau administrator în cadrul firmei, autentificata la notar;
6. actul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social ori punct de lucru (daca e cazul)-contract de comodat sau de închiriere;
7.acord asociatie de proprietari, iar daca aceasta nu exista, acord vecini-în cazul în care sediul social va fi la bloc (formularul-tip pentru acord vecini va fi pus la dispoziţie de R&AI CONSULTING)
Daca cetateanul strain nu este cunoscator de limba romana, toate documentele necesare infiintarii firmei, pe care dansul le semneaza, in calitate de asociat si/sau administrator, trebuie traduse de catre un traducator autorizat.
Servicii oferite de catre R&AI CONSULTING, în vederea înfiintari firmei:
CONSULTANTA GRATUITA
- verificare disponibilitate si rezervare denumire firma;
- redactarea actului constitutiv al societatii;
- redactarea contractului de comodat sau a contractului de închiriat;
- completarea cererii de înregistrare si a tuturor declaratiilor tip de autorizare a activitatii, necesare la înfiintarea firmei;
- depunerea dosarului la Registrul Comertului Bihor;
- ridicarea documentelor de la Registrul Comertului si inmanarea acestora catre asociati/asociat unic (certificat de înregistrare, certificat constatator, rezolutia directorului ORC )