Contacteaza-ne acum !
Dizolvare voluntara
Dizolvarea voluntara a unei firme, este o solutie pusa la dispozitia unor intreprinzatori de catre legiuitor, pentru a putea sa-si inchida firma, daca situatia o cere.
Aceasta procedura cunoaste doua etape. Prima etapa dizolvare-lichidara, iar cea de-a doua radierea.
In prima etapa se depune la Registrul Comertului hotararea de dizolvare-lichidare voluntara a asociatului unic/asociatilor
In a doua etapa se completeaza dosarul, printre altele, cu unele documente care prezinta situatia financiara a firmei.
Daca doriti sa va dizolvati firma, insa procedura vi se pare anevoioasa, noi suntem aici pentru a va ajuta.
Serviciile oferite de catre R&AI CONSULTING sunt :
- intocmirea dosarelor pentru ambele etape ale dizolvarii,
- depunerea dosarelor la Registrul Comertului
- ridicarea actelor emise de Registrul Comertului si inmanarea lor catre asociatul unic/ asociati.