Bine

Alaturi

E mai

ai

de

usor

venit

noi.

asa.

IMPREUNA

Sa iti pui in practica ideile de afaceri
Te-ai saturat sa lucrezi pentru altii ?
Acum, fii propriul tau stapan !
Noi te ajutam sa iti infiintezi firma mult dorita,
Si sa iei cele mai bune decizii
La preturi rezonabile
Slide backgroundTileTileTileTileTileTileTileTileTileTile

Pentru ca avem preturi rezonabile

Pentru ca infiintam firma in cel mai scurt timp posibil!

Pentru ca oferim seriozitate, promptitudine si confidentialitate!

Pentru ca pentru noi nu exista probleme, ci doar solutii!

Slide background
Compania R&AI Consulting va ofera urmatoarele servicii:
Infiintare firma: SRL, PFA, II, IF, ONG
Modificare firma
Cesiune parti sociale
Infiintare firma online la doar 99 lei
Redactare contracte
Si multe altele
La preturi rezonabile
+
+
+
+
+
+
+
Slide backgroundSpringAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring Leaf

Consideri ca e timpul sa aduci schimbari

firmei tale ?

noastra te ajuta in acest sens

Pentru ca schimbarea

Compania

inseamna viitor !

Slide backgroundCubeCubeCubeCubeCubeSay helloCubeCubeCubeCubeCube

Contacteaza-ne acum !

Infiintare: Restaurant, catering, fast-food, patiserie, cafenele, baruri

Infiintare firma Oradea, Infiintare firma Cluj,  Infiintare firma Baia Mare, Infiintare firma Timisoara

 

R&AI Consulting va ajuta la infiintare firmei dorite,la obtinerea autorizatiilor/avizelor  si  la  buna functionare a firmei.

Pentru ca e mai  usor asa.Impreuna!

Dupa ce obtinem actele firmei de la Registrul Comertului, pentru a putea functiona legal, va trebui sa obtineti urmatoarele avize/autorizatii de la DSP, DSV, protectia muncii, PSI, de la Mediu (daca sunt mai mult de 100 de mese, in functie de afacere), autorizatie si orar de functionare de la primarie.

R&AI CONSULTING vine in sprijinul dvs, oferindu-va serviciile sale privind asistenta si obtinerea autorizatiilor de mai sus.

De asemenea, va oferim sprijinul nostru in vederea indeplinirii formalitatilor legale privind montarea unei reclame/ firma/ panou.

La solicitarea dvs, va putem oferi asistenta in vederea obtinerii licentei de difuzare a muzicii ambientale.

Totodata, trebuie sa stiti ca personalul angajat trebuie sa aiba calificare in domeniu si, pentru ca o astfel de activitate poate sa puna in pericol sanatatea publica, e necesara absolvirea unui curs de igiena in alimentatie publica. Diploma, obtinuta in urma absolvirii cursului de igiena, este valabila 3 ani de la data emiterii acesteia.

Cand incepeti aceasta afacere, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

  • amenajarea spatiului – trebuie facuta conform normelor uniunii europene (proiect privind amenajarea spatiului, memoriu ethnic, etc);
  • pentru utilajele amplasate in flux se recomanda o uzura mai mica de 20 %;
  • inca dinainte de a incepe activitatea, trebuie sa aveti in vedere incheierea unui contract de salubrizare, evaluat dupa cantitatea gunoi menajer estimate, etc);
  • instructiuni tehnologice - schema de igienizare (wc-clienti, wc-personal, vestiar, etc.)
  • dovada efectuare - dezinfectia, dezinsectia, deratizarea.
  • fise personal si evaluari de risc pe posturi de lucru, etc.

Pentru  o colaborare sau mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati!