Contacteaza-ne acum !
Infiintare SRL
Infiintare SRL Oradea, Infiintare SRL Cluj, Infiintare SRL Baia Mare, Infiintare SRL Timisoara
O societate comerciala, pentru a lua nastere, are nevoie, înainte de toate, de vointa asociatilor manifestata în contractul de societate, în contractul de societate si statutul societatii sau în înscrisul unic.
Cu toate acestea, o societate nu se poate constitui doar avand la baza vointa asociatilor, ci pentru a deveni persoană juridica, trebuie sa fie îndeplinite anumite formalităti prevazute de lege.
Pentru a evita statul la cozi, revenirea la Registrul Comerţului pentru a completa dosarul si, implicit, pierderea de timp si de bani, puteti lasa în seama R&AI CONSULTING realizarea tuturor formalitatilor prevăzute de lege, în vedera înfiintarii firmei dvs. Astfel, veti economisi bani, timp, dar mai ales visul dvs va deveni realitate fara prea multe „batai de cap”.
Pentru a întocmi dosarul cu documentaţia necesara înfiintarii firmei, vom avea nevoie de la dvs de urmatoarele acte:
- copie după CI/Pasaport asociati. Daca unul dintre asociati e o persoana juridica (o firma), vom avea nevoie de o copie a certificatulului de înregistrare si a certificatului constatator;
- cel puţin 3 variante de denumire pentru viitoarea firma;
- specimenul/specimenele de semnatura, autentificate la notar;
- declaratie pe propria raspundere, conform careia asociatul poate îndeplini calitatea de asociat şi/sau administrator în cadrul firmei, autentificata la notar;
- dovada varsarii capitalului social (200 RON);
- actul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social ori punct de lucru (daca e cazul)-contract de comodat sau de închiriere;
- acord asociatie de proprietari, iar daca aceasta nu exista, acord vecini-în cazul în care sediul social va fi la bloc (formularul-tip pentru acord vecini va fi pus la dispoziţie de R&AI CONSULTING)
Servicii oferite de catre R&AI CONSULTING, în vederea înfiintari firmei:
- verificare disponibilitate si rezervare denumire firma;
- redactarea actului constitutiv al societatii;
- redactarea contractului de comodat sau a contractului de închiriat;
- completarea cererii de înregistrare si a tuturor declaratiilor tip de autorizare a activitatii necesare la înfiintarea firmei;
- depunerea dosarului la Registrul Comertului Bihor;
- ridicarea documentelor de la Registrul Comertului si inmanarea acestora catre asociati/asociat unic (certificat de înregistrare, certificat constatator, rezolutia directorului ORC )