Contacteaza-ne acum !
Infiintare :Salon cosmetica, frizerie, coafura
R&AI Consulting va ajuta la infiintare firmei dorite,la obtinerea autorizatiilor/avizelor si la buna functionare a firmei.
Pentru ca e mai usor asa.Impreuna!
Activitatea de intretinere corporala poate fi desfasurata atat de catre o firma (SRL), cat si de catre o PFA/II
Inainte de toate, trebuie sa aveti personal calificat in acest domeniu sau daca veti deschide o PFA/II, dvs trebuie sa aveti o astfel de calificare.
In acest sens, trebuie sa aveti una sau mai multe dintre urmatoarele calificari: coafor, cosmetician, frizer, manichiurist, pedichiurist, maseur de intretinere si relaxare, machior, tatuator, montator bijuterii pe corp, stilist protezist de unghii.
Totodata, avand in vedere contactul angajatului si a ustensilelor folosite cu clientul, este obligatoriu urmarea unui curs privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena. Diploma obtinuta este valabila 3 ani de la data emiterii.
De asemenea, angajatorul este obligat de lege sa asigure angajatilor sai cursuri periodice de instruire, astfel incat, prin activitatile desfasurate de acestia, sa nu fie afectata sanatatea lor si a clientilor.
Dupa ce am obtinut actele firmei de la Registrul Comertului, pentru a putea functiona legal, R&AI CONSULTING va ajuta si sa obtineti urmatoarele avize/autorizatii: autorizatie sanitara, aviz PSI – prevenirea si stingerea incendiilor, aviz de la autoritatea de mediu, aviz de la autoritatea pentru protectia muncii, autorizatie de functionare de la Primarie.
In plus, va trebui sa incheiati un contract cu o firma autorizata de Directia de Sanatate Publica specializata in proceduri de dezinsectie, dezinfectie, deratizare si unul cu o firma autorizata specializata in colectarea zilnica a deseurilor periculoase (biologice, chimice).
Deoarece, desfasurarea acestei activitati poate afecta sanatatea oamenilor, legiutiorul a stabilit cateva conditii de amenajare a spatiului. Astfel:
1. Spatiul trebuie sa detina incinte separate pentru: - accesul/inregistrare/asteptare clienti; - desfasurare proceduri; - pastrarea echipamentului, instrumentarului si a articolelor curate; - depozitare echipament si material utilizat pentru curatenie
2. Spatiul sa detina un numarul optim de dotari sanitare - se va stabili conform normelor de proiectare, in functie de numarul de operatori si clienti ai unitatii.
3. La amenajarea cabinetului este obligatoriu sa se ia masuri de protectie a locatiei impotriva insectelor si rozatoarelor, etc.
De asemenea, trebuie avute in vedere si produsele pe care le folositi la prestarea serviciului, intrucat acestea trebuie sa respecte o serie intreaga de prevederi legale tot mai stricte.
Daca doriti o colaborare sau pur si simplu mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati!