Contacteaza-ne acum !
Infiintare SRL Oradea
Infiintare SRL Oradea judetu Bihor
O societate comerciala, pentru a lua nastere, are nevoie, inainte de toate, de vointa asociatilor manifestata in contractul de societate, in contractul de societate si statutul societatii sau in inscrisul unic.
Cu toate acestea, o societate nu se poate constitui doar avand la baza vointa asociatilor, ci pentru a deveni persoana juridica, trebuie sa fie indeplinite anumite formalitati prevazute de lege.
Pentru a evita statul la cozi, revenirea la Registrul Comertului din Oradea pentru a completa dosarul si, implicit, pierderea de timp si de bani, puteti lasa in seama R&AI CONSULTING realizarea tuturor formalitatilor prevazute de lege, in vedera infiintarii firmei dvs. In Oradea Astfel, veti economisi bani, timp, dar mai ales visul dvs va deveni realitate fara prea multe „batai de cap”.
Pentru a intocmi dosarul cu documentatia necesara infiintarii firmei, vom avea nevoie de la dvs de urmatoarele acte:
- copie dupa CI/Pasaport asociati. Daca unul dintre asociati e o persoana juridica (o firma), vom avea nevoie de o copie a certificatulului de inregistrare si a certificatului constatator;
- cel putin 3 variante de denumire pentru viitoarea firma;
- specimenul/specimenele de semnatura, autentificate la notar;
- declaratie pe propria raspundere, conform careia asociatul poate indeplini calitatea de asociat ti/sau administrator in cadrul firmei, autentificata la notar;
- dovada varsarii capitalului social (200 RON);
- actul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social ori punct de lucru (daca e cazul)-contract de comodat sau de inchiriere;
- acord asociatie de proprietari, iar daca aceasta nu exista, acord vecini-in cazul in care sediul social va fi la bloc (formularul-tip pentru acord vecini va fi pus la dispozitie de R&AI CONSULTING)
Servicii oferite de catre R&AI CONSULTING, in vederea infiintari firmei in Oradea:
- verificare disponibilitate si rezervare denumire firma;
- redactarea actului constitutiv al societatii;
- redactarea contractului de comodat sau a contractului de inchiriat;
- completarea cererii de inregistrare si a tuturor declaratiilor tip de autorizare a activitatii necesare la infiintarea firmei;
- depunerea dosarului la Registrul Comertului Bihor;
- ridicarea documentelor de la Registrul Comertului si inmanarea acestora catre asociati/asociat unic (certificat de inregistrare, certificat constatator, rezolutia directorului ORC Bihor)