Contacteaza-ne acum !
Înregistrare emblema firma
Emblema reprezinta denumirea sau semnul care face distinctia intre o firma si alta cu aceeasi activitate economica.
Prin inregistrarea emblemei la Registrul Comertului, firma dobandeste dreptul de folosinta exclusiva.
Orice emblema va trebui sa se deosebeasca de emblemele inscrise in acelasi Registru al comertului, pentru acelasi fel de comert, precum si de emblemele altor comercianti de pe piata unde comerciantul isi desfasoara activitatea.
Odata inregistrata emblema, aceasta va putea fi folosita pe panouri publicitare, oriunde acestea ar fi asezate.
Actele necesare, pe care dvs trebuie sa le puneti la dispozitie sunt:
- copie acte de identitate asociati,
- actul constitutiv al societatii actualizat,
- macheta emblemei, in doua exemplare
Serviciile oferite de catre R&AI CONSULTING sunt :
- obtinerea dovezii privind disponibilitatea emblemei
- completarea cererii de inregistrare
- conceperea si redactarea actului modificator al actului constitutiv:
- Hotararea adunarii generale a asociatilor / actionarilor /
- Decizia asociatului unic
- Actul aditional la actul constitutiv care cuprinde descrierea emblemei si macheta acesteia, inclusa in act
- conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat cu macheta emblemei in original inclusă in act
- depunerea dosarului la Registrul Comertului,
- ridicarea documentelor emise de Registrul Comertului si inmanarea lor asociatilor/asociatului unic