Contacteaza-ne acum !
Schimbare administrator
Schimbare administrator: Oradea, Cluj-Napoca, Baia Mare, Timisoara
Administratorul societatii comerciale este persoana fizica sau persoana juridica, prin reprezentantul sau permanent, asociat sau din afara societatii, care in baza imputernicirilor rezultate din mandatul incredintat si din normele specifice ale legii societatilor comerciale, transpune in practica vointa societatii prin exercitarea oricaror operatiuni cerute pentru aducerea la indeplinire a obiectului de activitate si a vointei sociale, cu exceptia restrictiilor mentionate de lege sau in actul constitutiv.
In cazul in care se hotaraste schimbarea administratorului societatii, trebuie avut in vedere ca aceasta modificare trebuie inregistrata la Registrul Comertului. De asemenea, acest aspect este valabil si atunci cand nu se schimba administratorul, ci este introdus inca un administrator.
Noul administrator este obligat, potrivit legii, sa dea o declaratie pe proprie raspundere, din care sa reiasa ca acesta indeplineste conditiile necesare ocuparii unei astfel de functii. De asemenea, trebuie inregistrat la Registrul Comertului specimenul de semnatura al noului administrator.
Actele necesare privind schimbarea administratorului sunt:
- Actul constitutiv al societatii comerciale;
- Copii dupa CI/Pasaport asociati si administratori;
– Copie dupa certificatul de inregistrare al societatii.
Pe baza actelor de mai sus, R&AI CONSULTING va intocmi restul documentelor necesare inregistrarii acestei mentiuni la Registrul Comertului